Meilės vandenynas

Oceano de Amor

93 min., 2020

Režisieriai:

Kapitalizme net meilė tapo preke, o geismas pavirto augimo idėjos apsėstos rinkos ekonomikos varomąja jėga. Idėja, kad prievarta – paskutinis modernios gerovės valstybės tabu, yra Meilės armijos antitezė. Tai atviras tarptautinis projektas, radikaliai atkovojantis jo dalyvių kūnus ir sąmonę klausdamas: ar gali meilė būti suprantama kaip naujo pobūdžio darbas? Kuboje susitinkame dešimt tai norinčių išmėginti Meilės armijos narių. Studentai, pensininkai, translyčiai sekso darbuotojai ir neįgalūs žmonės – įvairialypė žmonių grupė, kurią matome ir darbe, ir Havanos paplūdimyje, atliekančią ritualą meilės jūroje. Meilės vandenynas yra tęstinis tarpdisciplininis projektas, kuriuo siekiama atviromis ir dalyvavimą skatinančiomis formomis pritraukti naujus meilės karius į mokymų ir kūrybinių dirbtuvių programas.

Aktoriai:
Operatorius:

Javier Labrador Deulofeu

Kompozitorius:

Hanna Weinberg

Pardavimų atstovas:

Fruit Bat LLC

Seansai

18 rugsėjo, 2020 18:30

LT Rate this film

DALINTIS
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

VIDEOGRAMOS

Šių metų Tarptautinis Kauno kino festivalis pavadinimu Videogramos pristato kuruotą filmų bei šiuolaikinių menininkų videokūrinių programą. Festivalio pavadinimą įkvėpė vokiečių režisieriaus Haruno Farockio (1944–2014) dokumentinis filmas Revoliucijos videogramos (vok. Videogramme einer Revolution, 1992), kuriame fiksuojama ir analizuojama televizijos ir jos kuriamų vaizdų įtaka Rumunijos revoliucijos istoriniams įvykiams. Tarptautinis Kauno kino festivalis Videogramos siekia pristatyti kiną bei videomeną, kuris gali veikti kaip aktyvus istorijos dalyvis ar kūrėjas, o šie metai, kupini perversmų ir istorinių įvykių bei globalių judėjimų, taip pat atsispindės festivalio programoje.

Viena iš festivalyje nagrinėjamų temų – kaip videovaizdai šiandien tampa išplėstine mūsų vizualinio mąstymo gija ir kokią vietą jie užima mūsų vaizduotėje? Kaip videovaizduotė, kuriama judančio vaizdo ir technologijų priemonėmis, tarpsta pasaulyje? Ar tuomet mūsų sapnai taip pat gali būti vadinami video?

Kita festivalyje atskleidžiama tema – sveikatos ir gerovės sąvokos bei sudėtingas santykis tarp asmeninės ir visuomeninės „sveikatos“ skirtinguose politiniuose kontekstuose. Kas ir kaip nusako ribas tarp sveikatos ir ligos? Kas gali ir išgali būti sveikais? Kaip esame vieni nuo kitų priklausomi?

Šie ir kiti klausimai Tarptautinio Kauno kino festivalio Videogramos programoje keliami pristatant šiuolaikinius kūrėjus ir jų darbus, dažnai pasirodančius už įprastos filmų rinkos ribų, daugiau dėmesio skiriant skirtingoms judančio vaizdo kolektyvinės autorystės formoms – pavyzdžiui, aktyvizme ar videopriemones naudojančiuose moksliniuose bei menininiuose tyrimuose.