Missing Time

Missing Time

15 min., 2019

Director:

Morgan Quaintance

‘Nationhood and selfhood — concepts maintained through memory. Withdrawal of key memories or histories lead to a distorted conception of the self or the nation’

Quote from the Missing Time.

 

Missing Time is about memory and its loss, about historical, personal and national memory and self-perception. The film merges two powerful and vivid stories, which are not told directly but whose meanings and impact are observed from the relative distance of today in black and white imagery. One of the film’s storylines is inspired by an account of an American biracial couple from the 1970s, Betty and Barney Hills. The couple claimed that they had been abducted by the aliens –– it was the first widespread story of alien abductions in the US. In cooperation with the National Security Agency, they were plunged into intense hypnosis sessions to delve into the wife’s dreams. Throughout the film, it remains unclear what exactly has happened, but the photographs and the woman’s voice convey their strong experiences. The second visual storyline emerging at this historical moment –– archival footage of British colonial history and concentration camps in Kenya –– creates an interaction resulting in a powerful metaphor questioning history, other people’s and other countries’ dreams, the powerful methods of managing people’s thoughts and memories and a strong feeling of love between two people.

Screenings

September 24, 2020 18:30

Vote this film

SHARE
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Gallery

VIDEOGRAMOS

Šių metų Tarptautinis Kauno kino festivalis pavadinimu Videogramos pristato kuruotą filmų bei šiuolaikinių menininkų videokūrinių programą. Festivalio pavadinimą įkvėpė vokiečių režisieriaus Haruno Farockio (1944–2014) dokumentinis filmas Revoliucijos videogramos (vok. Videogramme einer Revolution, 1992), kuriame fiksuojama ir analizuojama televizijos ir jos kuriamų vaizdų įtaka Rumunijos revoliucijos istoriniams įvykiams. Tarptautinis Kauno kino festivalis Videogramos siekia pristatyti kiną bei videomeną, kuris gali veikti kaip aktyvus istorijos dalyvis ar kūrėjas, o šie metai, kupini perversmų ir istorinių įvykių bei globalių judėjimų, taip pat atsispindės festivalio programoje.

Viena iš festivalyje nagrinėjamų temų – kaip videovaizdai šiandien tampa išplėstine mūsų vizualinio mąstymo gija ir kokią vietą jie užima mūsų vaizduotėje? Kaip videovaizduotė, kuriama judančio vaizdo ir technologijų priemonėmis, tarpsta pasaulyje? Ar tuomet mūsų sapnai taip pat gali būti vadinami video?

Kita festivalyje atskleidžiama tema – sveikatos ir gerovės sąvokos bei sudėtingas santykis tarp asmeninės ir visuomeninės „sveikatos“ skirtinguose politiniuose kontekstuose. Kas ir kaip nusako ribas tarp sveikatos ir ligos? Kas gali ir išgali būti sveikais? Kaip esame vieni nuo kitų priklausomi?

Šie ir kiti klausimai Tarptautinio Kauno kino festivalio Videogramos programoje keliami pristatant šiuolaikinius kūrėjus ir jų darbus, dažnai pasirodančius už įprastos filmų rinkos ribų, daugiau dėmesio skiriant skirtingoms judančio vaizdo kolektyvinės autorystės formoms – pavyzdžiui, aktyvizme ar videopriemones naudojančiuose moksliniuose bei menininiuose tyrimuose.