Ocean of Love

Oceano de Amor

93 min., 2020

Directors:

Ingo Niermann

Alexa Karolinski

Under capitalism, even love has become a commodity and desire has become the driving force of a market obsessed with growth. The idea that violence is the last taboo of the modern welfare state is the antithesis of ‘Army of Love’ –– an open and international project, which radically reconquers the body and consciousness of its participants and asks: can love be a new kind of work? In Cuba, we meet 10 members of ‘Army of Love’, who give it a try. These include, students, pensioners, transgender sex workers and people with disabilities –– an inclusive group of people who we meet at work and at a beach in Havana, where they perform a ritual in the sea of love. Ocean of Love is part of a continuing multidisciplinary project, which is an open and participatory form recruits new soldiers in the name of love for training programmes and workshops.

Actors:

Shayra Gonzalez

Angel Madrazo Batista

Ana Ibis Ramirez Cairo

Aidil De La Caridad Torres Agramonte

Cucu Diamantes

Yamel Robert Gonzalez Forment

Raul Cardenas Orta

Evarista Margarita Delgado Garbey

Ricardo Luis Solonelles Medina

Dianelis Duany Perez

Cinematographer:

Javier Labrador Deulofeu

Composer:

Hanna Weinberg

Sales Agent:

Fruit Bat LLC

Screenings

September 18, 2020 18:30

Vote this film

SHARE
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Gallery

VIDEOGRAMOS

Šių metų Tarptautinis Kauno kino festivalis pavadinimu Videogramos pristato kuruotą filmų bei šiuolaikinių menininkų videokūrinių programą. Festivalio pavadinimą įkvėpė vokiečių režisieriaus Haruno Farockio (1944–2014) dokumentinis filmas Revoliucijos videogramos (vok. Videogramme einer Revolution, 1992), kuriame fiksuojama ir analizuojama televizijos ir jos kuriamų vaizdų įtaka Rumunijos revoliucijos istoriniams įvykiams. Tarptautinis Kauno kino festivalis Videogramos siekia pristatyti kiną bei videomeną, kuris gali veikti kaip aktyvus istorijos dalyvis ar kūrėjas, o šie metai, kupini perversmų ir istorinių įvykių bei globalių judėjimų, taip pat atsispindės festivalio programoje.

Viena iš festivalyje nagrinėjamų temų – kaip videovaizdai šiandien tampa išplėstine mūsų vizualinio mąstymo gija ir kokią vietą jie užima mūsų vaizduotėje? Kaip videovaizduotė, kuriama judančio vaizdo ir technologijų priemonėmis, tarpsta pasaulyje? Ar tuomet mūsų sapnai taip pat gali būti vadinami video?

Kita festivalyje atskleidžiama tema – sveikatos ir gerovės sąvokos bei sudėtingas santykis tarp asmeninės ir visuomeninės „sveikatos“ skirtinguose politiniuose kontekstuose. Kas ir kaip nusako ribas tarp sveikatos ir ligos? Kas gali ir išgali būti sveikais? Kaip esame vieni nuo kitų priklausomi?

Šie ir kiti klausimai Tarptautinio Kauno kino festivalio Videogramos programoje keliami pristatant šiuolaikinius kūrėjus ir jų darbus, dažnai pasirodančius už įprastos filmų rinkos ribų, daugiau dėmesio skiriant skirtingoms judančio vaizdo kolektyvinės autorystės formoms – pavyzdžiui, aktyvizme ar videopriemones naudojančiuose moksliniuose bei menininiuose tyrimuose.