Ouvertures

Ouvertures

132 min., 2019

Directors:

Luis Henderson

Olivier Marboeuf

The Living and The Dead Ensemble

Moving from the frozen landscapes of the Jura mountains to the urban centres of Port-au-Prince, Ouvertures brings the Haitian revolutionary, Toussaint Louverture, back to life. In France, a Haitian researcher tries to read the past within the stratigraphic layers of Jurassic limestone, whilst in Haiti a group of young actors translate and rehearse scenes from Monsieur Toussaint, a play written by Édouard Glissant, that recounts the last days in the life of Louverture dying in exile in a prison cell in the Jura, 1803. Ghosts from the pantheon of Haitian history visit Louverture on his deathbed and put him to trial. As the play proceeds, the actors become possessed by their characters and eventually the ghost of Louverture joins the group and takes them on a voyage for a new kind of exile.

The Living and The Dead Ensemble

Producers:

Luis Henderson

Olivier Marboeuf

Editor:

Louis Henderson

Actors:

Rossi Jacques Casimir

Mackenson Bijou

Dieuvela Cherestal

James Desiris

Louis Henderson

Léonard Jean Baptiste

Cynthia Maignan

Sophonie Maignan

Olivier Marboeuf

Mimétik Nèg

James Fleurissaint

Sound Designer:

Gabori Ripli

Production Company:

Spectre Productions

Screenings

September 20, 2020 18:00

Vote this film

SHARE
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Gallery

VIDEOGRAMOS

Šių metų Tarptautinis Kauno kino festivalis pavadinimu Videogramos pristato kuruotą filmų bei šiuolaikinių menininkų videokūrinių programą. Festivalio pavadinimą įkvėpė vokiečių režisieriaus Haruno Farockio (1944–2014) dokumentinis filmas Revoliucijos videogramos (vok. Videogramme einer Revolution, 1992), kuriame fiksuojama ir analizuojama televizijos ir jos kuriamų vaizdų įtaka Rumunijos revoliucijos istoriniams įvykiams. Tarptautinis Kauno kino festivalis Videogramos siekia pristatyti kiną bei videomeną, kuris gali veikti kaip aktyvus istorijos dalyvis ar kūrėjas, o šie metai, kupini perversmų ir istorinių įvykių bei globalių judėjimų, taip pat atsispindės festivalio programoje.

Viena iš festivalyje nagrinėjamų temų – kaip videovaizdai šiandien tampa išplėstine mūsų vizualinio mąstymo gija ir kokią vietą jie užima mūsų vaizduotėje? Kaip videovaizduotė, kuriama judančio vaizdo ir technologijų priemonėmis, tarpsta pasaulyje? Ar tuomet mūsų sapnai taip pat gali būti vadinami video?

Kita festivalyje atskleidžiama tema – sveikatos ir gerovės sąvokos bei sudėtingas santykis tarp asmeninės ir visuomeninės „sveikatos“ skirtinguose politiniuose kontekstuose. Kas ir kaip nusako ribas tarp sveikatos ir ligos? Kas gali ir išgali būti sveikais? Kaip esame vieni nuo kitų priklausomi?

Šie ir kiti klausimai Tarptautinio Kauno kino festivalio Videogramos programoje keliami pristatant šiuolaikinius kūrėjus ir jų darbus, dažnai pasirodančius už įprastos filmų rinkos ribų, daugiau dėmesio skiriant skirtingoms judančio vaizdo kolektyvinės autorystės formoms – pavyzdžiui, aktyvizme ar videopriemones naudojančiuose moksliniuose bei menininiuose tyrimuose.