Rytojus visada trunka per ilgai

Tomorrow Is Always Too Long

2014, Didžioji Britanija, Vokietija, 82 min.

Direktorius:

Phil Collins

Rytojus visada trunka per ilgai – tai meilės laiškas didžiausiam Škotijos miestui Glazgui. Metus kartu su įvairiomis vietos bendruomenėmis kurtame filme tapomas kasdienio gyvenimo portretas, atskleidžiantis platų žmogiškųjų patirčių spektrą: nuo gimimo ir jaunystės, per mokymosi ir kriminalinės teisėsaugos sistemą iki
senyvo amžiaus. Filmas sukonstruotas iš skirtingų dalių: muzikinių epizodų, kuriuose pristatomi neprofesionalūs dainininkai kartu su Karališkuoju Škotijos nacionaliniu orkestru; viešų transliacijų, kuriose pasirodo Glazgo gyventojai iš visų įmanomų gyvenimo sferų; serijos trumpų animacinių fragmentų, vaizduojančių naktinį miestą. Keistas meilės miuziklams, dokumentikai, naktinei televizijai ir siluetinei animacijai rezultatas – Rytojus visada trunka per ilgai – nesileidžia kategorizuojamas ir kviečia į įtraukiančią, hipnotišką kelionę po miesto širdį.

Scenarijaus kūrėjai:
Prodiuseriai :
Redaktoriai:
Aktoriai:
Kompositoriai:

Cate Le Bon

Garso dizaineriai:

Jochen Jezussek

Produkcijos kompanija:

Shady Lane Productions

Seansai

17 rugsėjo, 2020 19:00

LT Rate this film

DALINTIS
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

VIDEOGRAMOS

Šių metų Tarptautinis Kauno kino festivalis pavadinimu Videogramos pristato kuruotą filmų bei šiuolaikinių menininkų videokūrinių programą. Festivalio pavadinimą įkvėpė vokiečių režisieriaus Haruno Farockio (1944–2014) dokumentinis filmas Revoliucijos videogramos (vok. Videogramme einer Revolution, 1992), kuriame fiksuojama ir analizuojama televizijos ir jos kuriamų vaizdų įtaka Rumunijos revoliucijos istoriniams įvykiams. Tarptautinis Kauno kino festivalis Videogramos siekia pristatyti kiną bei videomeną, kuris gali veikti kaip aktyvus istorijos dalyvis ar kūrėjas, o šie metai, kupini perversmų ir istorinių įvykių bei globalių judėjimų, taip pat atsispindės festivalio programoje.

Viena iš festivalyje nagrinėjamų temų – kaip videovaizdai šiandien tampa išplėstine mūsų vizualinio mąstymo gija ir kokią vietą jie užima mūsų vaizduotėje? Kaip videovaizduotė, kuriama judančio vaizdo ir technologijų priemonėmis, tarpsta pasaulyje? Ar tuomet mūsų sapnai taip pat gali būti vadinami video?

Kita festivalyje atskleidžiama tema – sveikatos ir gerovės sąvokos bei sudėtingas santykis tarp asmeninės ir visuomeninės „sveikatos“ skirtinguose politiniuose kontekstuose. Kas ir kaip nusako ribas tarp sveikatos ir ligos? Kas gali ir išgali būti sveikais? Kaip esame vieni nuo kitų priklausomi?

Šie ir kiti klausimai Tarptautinio Kauno kino festivalio Videogramos programoje keliami pristatant šiuolaikinius kūrėjus ir jų darbus, dažnai pasirodančius už įprastos filmų rinkos ribų, daugiau dėmesio skiriant skirtingoms judančio vaizdo kolektyvinės autorystės formoms – pavyzdžiui, aktyvizme ar videopriemones naudojančiuose moksliniuose bei menininiuose tyrimuose.